Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Hejsa.

Jeg leder efter en manual til en enarmet tyveknægt fra 80'erne.
Det er en Bally maskine med JK print.

Maskinen hedder "Old Train"

Jeg vil meget gerne låne en manual og kopiere den - meget gerne med
diagrammer osv.

Mvh Rasmus

PS: Jeg har prøvet JK - de vil have 250kr for en kopi af en kopi...

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Den er lavet af DAE www.dae.dk som OEM til JK.

Meget af indmaden, specielt cpu kort er det samme i mange maskiner fra DAE.

Det skal DAE nok også :-)
Men jeg synes da ikke 250 er så pokkers meget, men ring da til DAE og hør.

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

DAE.
Det var jeg heller ikke klar over! Dvs topspil osv er det samme?

Det synes jeg, hvis jeg kan finde det næsten gratis! Hvis flere er det
samme, må det være nemt at finde...

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Jeg mener helt bestemt at det er rigtigt, men JK har måske lavet enkelte
modeller selv. Ring til dem eller DAE for at få opklaret det.

Indmaden ja, også de nye.

hør.

Selv om internettet er stort, så er det ikke alt der kan findes der.

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Jeg har lige talt med DAE. De har ikke lavet Old Train.

Hmmm...

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

OK, så er det nok en af JK's egne, ellers er det en CG (CompuGame) hvilket
jeg dog tvivler på.

Jeg tror ikke der er andre udveje end de 250 kr.

Hvilken info mangler du ?
Kan du ikke sende et par billeder til dk.binaer ?

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Jeg mangler info om virkemåden... Jeg er usikker på om Bank1 og 2 skal være
tændt samtidig. (om der er lys i displayene).
Jeg er ved at renovere printet og det ville være rart med et diagram, men
hvis jeg vidste noget om evt. testfunktioner og hvordan printet burde virke
hvis det fungerede 100%, ville det gøre tingene lettere.

Rasmus (som ikke har nogle billeder)

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

være
virke

Hvilke kredse sidder der ?

Og du har heller ikke muligheder for at tage nogle digital billeder ?

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

4001, 4013, 4511, 4023, 40192, 4518, 4070, 7071, 4011, 4025, 4002, 4081,
40106, 4017, 4012 og 4040
De kan kombineres på mange måder ;-)

Kun med mobiltelefonen (=dårligt). Hvad ville du kunne se ud af et foto af
printet?

Rasmus

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Ingen CPU ?
Heller ikke en gammel 4 bit ?

Bare om CPU printet er et gammelt DAE kort.

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

Det tror jeg altså ikke. Det ligner ikke dem, jeg har set billeder af..

Rasmus

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

OK, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

--
mvh/rg. Christian
Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt

hør.

Så tænk på at grunden til at så meget kan findes gratis er at nogle har
betalt
og stiller det til rådighed for andre, så tiden var måske til lidt gengæld.

Mvh Max

Re: Søges: Manual til enarmet tyveknægt
gengæld.

Korrekt. Det har jeg ofte gjort, ligesom denne manual nok ville blive
scannet og lagt på nettet...

Site Timeline