søges: en ferm hånd med en loddekolbe i ålborg

Hejsa...

Jeg søger en mand ( eller dame ) i ålborg som har en loddekolbe som ikke
bliver alt for varm. Jeg har en harddisk hvor strømstikket er smadret, og
skal derfor have loddet nye ledninger ( med et hunstik på ) for at kunne
bruge harddisken fortsat.

Jeg bor omkring centrum ( grønnegangen ) og vil spørge om der er en der
mener at kunne klare jobbet. Der er data på disken som er unikke ( system
disk ) og jeg tør derfor ikke bruge min egen loddekolbe da den bliver alt
for varm vil jeg tro. Er der nogen der mener de kan klare opgaven er jeg
villig til at give 2*1½ liter coca cola, eller en 6 pack tuborg, carlsberg
efter eget valg.
Jeg har tid i næste uge, om eftermiddagen og aftenen.. Hvis der er nogen der
har en hjælpene hånd, eller kender en elektronik butik, som kan klare
opgaven er de mere end velkomne til at skrive på

fromm(at)ironmaiden.dk

/Fromm

Re: =?iso-8859-1?Q?s=F8ges?=: en ferm =?iso-8859-1?Q?h=E5nd?= med en loddekolbe i =?iso-8859-1?Q?=E5lborg?=
Hej!

Sæt hellere et stik på fra en anden harddisk. Jeg bor i Birkerød, så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Site Timeline