Søges: Div. komponenter

Kender du nogen som er gået død i at bygge/reparerer og ønsker at sælge
sin samling af komponenter og evt. måleinstrumenter er jeg interesseret.

/HH

Re: Søges: Div. komponenter

Ja men, jeg har da adskiillige komponenter ligende i krt., der endnu ikke er
pakket ud efter sidste flytning - for godt 9 år siden, så det må da skønnes,
at jeg ikke får brug får dem. men det kræver så lige lidt at et overblik,
samt behov etc., så det er kun et spørgsmål om, hvor tæt du bor på 7870, så
er resten da til at tale om, Bedre, at det finder anvendelse i stedet for
smidt ud. Og der er endnu ingen, der er gået hverken sultne eller tørstige
herfra.
Karsten H. (7870)
Re: Søges: Div. komponenter
Hej Karsten,

Jeg er da interesseret, kommer godt nok nede fra Tønderegnen, men er det
værd at køre efter så starter jeg gerne bilen :)

Mit hus er brændt og det er derfor jeg skal 'starte op' på ny.

Kan du skrive til mig direkte på min mail hhandresen@gmail-slet.com så
må vi se om vi kan finde ud af noget.

/Henrik