Søges: Diagram til T.C. Electr onic Mixer moduler

Hej!

Jeg har brug for to diagrammer, jeg har tidligere efterlyst diagrammer
på T.C. stumper her i gruppen med held, så jeg prøver igen.

Diagram på MBM-6200 Mastermodul - gerne stykliste også - har en der er
brændt af.

Diagram på MBM-6206 Tape/Phono modul. Gerne stykliste også.

Jeg har ikke forsøgt at kontakte T.C. direkte, men formoder at de er
blevet så store idag, at de slet ikke kan tage sig af support på gamle
sager...

// Per.

Re: Søges: Diagram til T.C. El ectronic Mixer moduler

Prøv det. t.c. yder generelt en meget fin suppert ... er min erfaring.

--
Benny

Re: Søges: Diagram til T.C. Electronic Mixer moduler

Jeg har tidligere fået en manual fra TC, hvis jeg dengang over hovedet gav
penge for manualen, var det ihvert fald et mindre beløb.

Dejligt at der stadig er liv i den gamle analoge TCdimser.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline