Søges: Diagram på Brinck BR89 LED Multimeter...

Hej, Jeg har en kasse, hvor der sidder et brinck instrument i, en BR89
som kan ses her ( http://www.brinck.dk/byggesaet/br89.asp ) - Jeg har
tænkt mig at strikke lidt om på instrumentet som det er nu, men jeg
mangler samlevejledningen / diagrammet. som det sidder placeret p.t. kan
jeg ikke se printet, og hvilke kredse der sidder på det. er der nogen
der kan hjælpe ? Brinck vil vidst ikke ud med papirene medmindre jeg kan
fremvise en købskvitt. eller gider at slæbe kassen med til dem (hvilket
jeg ikke gider :-)

Giv lyd, hvis i har sådan en tegning liggende!

MVH, Per

(mailen virker hvis du fjerner de 2 gange "removethis"

Re: Søges: Diagram på Brinck BR89 LED Multimeter...
Per Jensen skrev i en meddelelse:

 > Giv lyd, hvis i har sådan en tegning liggende!
Har ikke en tegning liggende, men jeg er 99% sikker på at dette
byggesæt er bygget op omkring CA3161 og CA3162.

Og det er sikkert som med mange andre brinck kits, bygget
ud fra producentens app. note

Link til datasheet:
www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/C/A/3/1/CA3162.shtml

Kig på side 4!

Mvh
Gert K.

Re: Søges: Diagram på Brinck BR89 LED Multimeter...

<KLIP>

Gert - TAK! - Det er nemlig lige det det er. jeg mistænkte det nok for
at bruge seperat ADC og dekoderkreds.

Jeg ser lidt på sagerne.

MVH, Per.

Site Timeline