søges: Datablad til Hitachi lmg6911rpbc lcd

Hej.
Jeg mangler et datablad til en Hitachi lmg6911rpbc lcd display. Er der nogen
der kan skaffe mig sådan en. Har forgæves søgt på google.

På forhånd tak
Kent

Re: søges: Datablad til Hitachi lmg6911rpbc lcd

Er det blot controleren, eller hele displayet?

hvis det er hele displayet der er benævnt lmg6911... så kan det være en
anden (standard) controler der er brugt.. Kig på dimserne på displayet, og
find data for dem i stedetfor.. Der er 3-4 generelle chips der bliver brugt
(alt efter om det skal være karakterbaseret, eller grafik baseret), eller
afarter af disse 3-4 chips, som er bagud kompatible..

/ Thomas

Re: søges: Datablad til Hitachi lmg6911rpbc lcd
Hej. Det er hele displayet der er benævnt sådan. Det er et grafisk display.
chipsene er benævnt HD66204 og HD66205 + en 53003HEB-S. Jeg tror der skal
bruges en extern controller. Der er et 14pin kabel loddet på displayet + et
par ledninger til baggrundsbelysningen.

Kent

brugt

Site Timeline