Søges: Datablad på CP5733AM

Hejsa

Nogen der ved hvor jeg kan finde et datablad på en chip der hedder CP5733AM?
Den stammer fra et Logitech Gamepad Precision og skal bruges andetsteds.
Efter en rum tid på Google har jeg fundet frem til at det er Cypress der har
lavet chippen, men jeg kan ikke finde noget datablad på den nogen som helst
steder.

Please help !

Mvh
Benjamin

Re: Søges: Datablad på CP5733AM
Hej Benjamin

Til at starte med vil jeg da gerne spørge om du har fundet
et sted at købe chippen, eller skaffer du dem ved at slagte ?

Mvh Max

Re: Søges: Datablad på CP5733AM

Jeg har slagtet et gamepad :o)
Jeg er begyndt at lave et diagram ud fra printet, men jeg vil nu gerne have
fat i et datablad på chippen så jeg ikke bare laver et "blindt" diagram.

Mvh
Benjamin

Re: Søges: Datablad på CP5733AM

Ok, problemet er at hvis det nu er en custom made chip, ja så
er databladet nok ikke sådan lige tilgængeligt, men hvis man
kunne købe den var det nok ikke tilfældet.

Mvh Max

Re: Søges: Datablad på CP5733AM

Tja, den er jo godt nok branded med Logitech's navn, så den er sikkert
custom.
Jeg må bare arbejde ud fra printet's layout, det er ret simpelt lavet så det
er let at se hvad der går hvor hen:o)

Mvh
Benjamin

Re: Søges: Datablad på CP5733AM

Hvis du fortæller hvad den skal bruges til, kan det være vi kender en
erstatning.

Hilsen Mikkel

Re: Søges: Datablad på CP5733AM

Det skal jeg da gerne gøre :o)

Jeg er ret så bidt af Amiga og C64, jeg har bare ikke plads til at have al
den slags hardware stående.
Så jeg vil benytte chippen til at lave mit 'The Arcade' joystick om så det
kan tilsluttes USB porten i min PC (hvor jeg har alle mulige emulatorer til
at ligge).
Ganske vist vil det så blive genkendt som et Logitech produkt, men bare det
spiller så er jeg ligeglad :o)

Mvh
Benjamin

Site Timeline