Søger udganstransistore + drivers!! hjælp

Jeg søger følgende

drivers:
C2275 - 2stk
A968 - 2 stk

udgange:
2SA1389 - 4 stk
2SC2526 - 4 stk

Jeg kan også bruge erstatninger for disse, jeg ville sætte stor pris på
hjælp.

udgangene er ret dyre men hvis der er en der skulle have dem liggende til
fornuftig pris så ville jeg være glad. vil nødigt smide min gode gamle
pionner ud

MJ

Re: Søger udganstransistore + drivers!! hjælp

Et godt råd: