Søger TDA4919

Hej NG.

Jeg har et problem, min gamle switch mode strømforsyning er gået kold i
tordenvejr
jeg har lokaliseret fejlen til switch mode kredsen TDA4919, men jeg kan ikke
finde
nogle der forhandler denne kreds. Jeg har en ellers trofast og billig
elektronik leverandør
som gerne leder efter de stumper jeg mangler, men her melder han pas....
Er der nogle her i gruppen der kan hjælpe mig....?

Mvh. Jens

Re: Søger TDA4919
nu er jeg jo nysgerrig

Hvad er prisen siden du skriver det sådan??

Og normalt kan man ikke finde en stilsvarende som gør det samme som den bare
til andre og billigere penge.??

Mvh

Rene

Re: =?iso-8859-1?Q?S=F8ger?= TDA4919

Så havde Ole ikke svaret sådan. Det er en udgået kreds.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Søger TDA4919

--

Hej igen NG

Jeg takker for svarene, og jeg havde fornemmelsen at det ikke var nemt og
Re: Søger TDA4919
Hej

Kredsen sidder i en smps som stammer fra et projekt vi lavede i EDR Alborg
afd.for 10 år
siden. Strømforsyningen levere 13.8 volt og en 20-25 A og den har drevet
hele mit rack lige siden uden nogle problemer af nogen art ,og næsten uden
at være slukket, så det er lidt vemodigt at Vorherre i et brøkdel af et sek.
kan tage livet af den, men sådan er livet. Jeg har ledt med lys og lygte og
der er ingen der har nogle reserver til at ligge, og med den skaffe pris Ole
skriver om kan det vist ikke betale sig.

Mvh Jens