Søger reset ic

Jeg skal bruge en lille 3 benet dims, som  jeg kan resette en computer med.
Altså når jeg starter/slukker for power supply, skal den overvåge spændingen
og når den er for lav fx omkring 3 Volt, skal udganden gå lav og nulstille
computeren
som er en PIC16F84.
Hvor får man såden en ?
  Hilsen Ole

Re: Søger reset ic

Maxim-ic.com
http://www.maxim-ic.com/products/supervisors/simple_resets.cfm

Re: Søger reset ic
med.
spændingen

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål.

Men hvis jeg har forstået det ret, er det du skal bruge en brown-out detect
funktion, så vidt jeg husker er det ikke i 16F84 men er f.eks. i 16F628
som er ret lig med 16F84'eren, så tag evt. et kig på den.

Mvh
Gert K.

Re: Søger reset ic

Seiko S-80845ANY,
Texas Instruments TL7757
Er vidst 4.5v detektorer , de buiges til Atmel AVR , men mon ikke også
de duer til PIC.

Atmel kræver dette , hvis chippen skal kunne  programmeres i selve
opstillingen.
Any other voltage detector with an active-low open-collector output
can be used. The open-collector or open-drain output is required by
the ISP-circuit.

Hilsen
Carsten

Re: Søger reset ic
Fandt ic´en hos www.elfa.se/dk
Den hedder DS1233..

Hilsen Ole

med.
spændingen
nulstille

Re: Søger reset ic

Du køber den ikke der !!!

Maxim vil glædeligt forære dig 2.

Re: Søger reset ic

Plus man kan bestille lidt andet spændende sammen med.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil:

Jep :-)