søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.

Hej,

Jeg er en ung mand på 28 år, der fortiden er igang med nogle kurser inden
for elektronik, og kunne derfor godt tænke mig at komme ud i en virkesomhed
i en periode.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.
Rachid

Re: søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.

virkesomhed

 - Held og lykke med det!! - Det skulle da sikkert nok kunne lade sig
gøre...

Måske kan det hjælpe hvis du skriver hvor du er henne i landet??

RadioMan / Viborg

Re: søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.
Hej,

Jeg bor i københavn.

Mvh.
Rachid

virkesomhed

Re: søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.
Hej ...

Hvad er en periode 1 dag ... 3 måneder ... 10 år ?
hvilke kurser ?  Voksne Uden chancer, AMU ? Teknik skole for så er det jo
nok ikke et kursus du skal have ... !?
hvilke krav til virksomheden ?
Hvad har du lavet før siden du "først kommer igang nu" CV ?
Hvad er dit faglige niveau eller andre kvaliteter, hvorfor tror du at du er
egnet  ?

osv ... osv... osv...

dette er selvfølgelig svar en virksomhed vil have før de kontakter dig ...
hvis du ikke viser nogen interesse i din forspørgsel skal du heller ikke
regne med at få noget retur....

Men når formaliteterne er over ... Held og lykke med din søgen !

p.s. det er ikke ment på en ond måde det ovenfor ... men du bliver sgu nød
til at vise lidt mere end den "escort lignende kontakt annonce" :D

M.v.h.
Lasse Madsen

virkesomhed

Re: søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.
Hej,

tak til jer begge, i har ret.
Jeg er også gået i gang med at skrive lide mere og ændre på mit CV, som jeg
har tænkte mig at sende ud til virkesomheder.

Men ellers mange tak, hvis i kender en virksomhed som i tror er intresseret
må i godt skrive så jeg kan sende en ansøgning til dem.

mvh.
Rachid

virkesomhed

Re: søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.
Hej,

Jeg er på nuværende tidspunkt under revalidering og har bedt min kommunale
sagsbe-handler om lov til at gennemføre kurser inden for elektronik på AMU
kursuscenter i Hil-lerød. Her er jeg nu godt i gang med flere
elektronikkurser.
Jeg kunne godt tænke mig at tilegne mig noget praktisk erhvervserfaring
sideløbende med disse kurser. Denne erhvervserfaring havde jeg forestillet
mig skulle finde sted i form af mindre perioder på 4 - 6 uger adgangen i en
virksomhed. Perioderne skal ses i lyset af, at AMU kurserne varer 1 til 3
uger, efterfulgt af en pause, hvis tidsperiode jeg selv fastlægger. Det er
disse pauser jeg ønsker at fylde ud med praktisk erhvervserfa-ring.

Mvh.
Rachid
virkesomhed

Site Timeline