søger praktik en periode inden for radiofagtekniker faget.

Hej,

Jeg er en ung mand på 28 år, der fortiden er igang med nogle kurser inden for elektronik, og kunne derfor godt tænke mig at komme ud i en virkesomhed i en periode.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Rachid

Reply to
Kadim

"Kadim" skrev i en meddelelse news:btk3v2$oon$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

virkesomhed

- Held og lykke med det!! - Det skulle da sikkert nok kunne lade sig gøre...

Måske kan det hjælpe hvis du skriver hvor du er henne i landet??

RadioMan / Viborg

Reply to
Lars Nielsen

Hej,

Jeg bor i københavn.

Mvh. Rachid

"Kadim" skrev i en meddelelse news:btk3v2$oon$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

virkesomhed

Reply to
Kadim

Hej ...

Hvad er en periode 1 dag ... 3 måneder ... 10 år ? hvilke kurser ? Voksne Uden chancer, AMU ? Teknik skole for så er det jo nok ikke et kursus du skal have ... !? hvilke krav til virksomheden ? Hvad har du lavet før siden du "først kommer igang nu" CV ? Hvad er dit faglige niveau eller andre kvaliteter, hvorfor tror du at du er egnet ?

osv ... osv... osv...

dette er selvfølgelig svar en virksomhed vil have før de kontakter dig ... hvis du ikke viser nogen interesse i din forspørgsel skal du heller ikke regne med at få noget retur....

Men når formaliteterne er over ... Held og lykke med din søgen !

p.s. det er ikke ment på en ond måde det ovenfor ... men du bliver sgu nød til at vise lidt mere end den "escort lignende kontakt annonce" :D

M.v.h. Lasse Madsen

"Kadim" skrev i en meddelelse news:btk3v2$oon$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

virkesomhed

Reply to
Lasse Madsen

Hej,

tak til jer begge, i har ret. Jeg er også gået i gang med at skrive lide mere og ændre på mit CV, som jeg har tænkte mig at sende ud til virkesomheder.

Men ellers mange tak, hvis i kender en virksomhed som i tror er intresseret må i godt skrive så jeg kan sende en ansøgning til dem.

mvh. Rachid

[...]

Jeg er på nuværende tidspunkt under revalidering og har bedt min kommunale sagsbe-handler om lov til at gennemføre kurser inden for elektronik på AMU kursuscenter i Hil-lerød. Her er jeg nu godt i gang med flere elektronikkurser. Jeg kunne godt tænke mig at tilegne mig noget praktisk erhvervserfaring sideløbende med disse kurser. Denne erhvervserfaring havde jeg forestillet mig skulle finde sted i form af mindre perioder på 4 - 6 uger adgangen i en virksomhed. Perioderne skal ses i lyset af, at AMU kurserne varer 1 til 3 uger, efterfulgt af en pause, hvis tidsperiode jeg selv fastlægger. Det er disse pauser jeg ønsker at fylde ud med praktisk erhvervserfa-ring.

Mvh. Rachid "Kadim" skrev i en meddelelse news:btk3v2$oon$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

virkesomhed

Reply to
Kadim