søger lysshow med LED dioder.

Hej i gruppen

Jeg søger tegninger til et lysshow bare med LED dioder (3,8V) i stedet for
pære, sættet må gerne have så mange dioder som mulig og må også have flere
muligheder at lyse på.

MVH
--
Mads E. Husted

Re: søger lysshow med LED dioder.
atmel 8515 er det en et elektronik sæt? hvis det er det hvor kan jeg finde
det, eller er atmel 8515 navnet på det databladet?

MVH
--
Mads E. Husted

Re: søger lysshow med LED dioder.
Hey...

Jeg mener bestemt det er en uC... microcontroller

--
Mvh Kasper

Re: søger lysshow med LED dioder.
Okay