Søger lidt information

Jeg skal bruge et SWR meter som kan anvendes op til 2 GHz eller 2.5 GHz

Nogen der kender et produkt som kan anvendes, det må også gerne være til
lidt mindre frekvenser fra 900 MHz

/ Niels

Re: Søger lidt information
Hej Niels

Kender du ikke en meget aktiv radioamatør, så har han måske et
Bird Wattmeter, måske et type 43 du kan låne. Et Bird er hvad
der sætter standarden i den kategori.

http://www.bird-electronic.com/products/product.aspx?id81 %

Mvh Max

Re: Søger lidt information

Jeg har et Bird meter som jeg absolut ikke har brug for mere - så hvis du er
interesseret så send mig en mail
mvh
Allan

Re: Søger lidt information
Jeg takker for respons, jeg vil forhandle lidt med Allan om køb af
hans, men ellers vil jeg henvende mig til pip elektronik og høre om deres
priser.

/ Niels

Site Timeline