Søger information

Jeg har fået en Eprombrænder, men jeg kan ikke rigtig finde nogen
information omkring denne.

MULTIPROG V 1.1

Jeg mangler lidt beskrivelse af denne, og software til at brænde
27 C 256 kredse med.

Billeder er lagt i dk.binaer nyhedsgruppen under "brænder"

/ Qbic

Re: Søger information
Billed er lagt her
http://www.ringparken.dk/burn1.jpg

og ikke i dk.binaer.

/ Qbic

Re: Søger information

Her hvad jeg kunne finde til dig men men
det er på italiensk !

firmaet der har lavet den hedder masterix
der er både firmware og programmer software men
om det er på engelsk eller italy
prøv se på det :)

http://www.masterixweb-italy.com/new/programmatori/download_multiprog.htm

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

/ Qbic

Re: Søger information

Ja logisk nok, det er jo også dig selv der har postet billedet..

Men måske det var bedre at du besvarede den du svarede på, det ville virke
lidt mere logisk.

/Hauge

Re: Søger information
Jeg takker alle dem der har skrevet i denne tråd, jeg har fået kontakt med
"opfinderen" af brænderen, og får både software og Engelsk version.

Det har vist sig at brænderen også kan kopiere standalone og det overraskede
mig
lige indtil at jeg fandt de 2 serielle ramkredse under displayet.

/ Qbic

Brænderen har i øvrigt kostet mig 398 kr. + 400 kr. for 100 stk. Eprommer
27C256

Site Timeline