Søger hovedtelefoner med indbygget forstærker

Jeg sF8%ger nogle hovedtelefoner til normal hovedtelefonudgang der kan
forstE6%rke det indkomne signal.
Dem jeg har fundet med lydstyrkeregulering kan kun formindske signalet
ikke forstE6%rke.

Nogen der kender noget ?

Re: Søger hovedtelefoner med indbygget forstærker

<Jeg søger nogle hovedtelefoner til normal hovedtelefonudgang der kan
<forstærke det indkomne signal.
<Dem jeg har fundet med lydstyrkeregulering kan kun formindske signalet
<ikke forstærke.

<Nogen der kender noget ?

Jeg har ingen erfaring med det, men fandt lige dette produkt. Her er en
adapter man kan sætte imellem:
http://www.dansdata.com/boostaroo.htm

Ellers vil jeg pege i retning af B&O hovedtelefoner....

mvh
///M

Re: Søger hovedtelefoner med indbygget forstærker

Ja og nej - jeg ville ikke bruge aktive hovedtelefoner, men en lille løs
forstærker i stedet. Så har man frit valg på hovedtelefonhylden og er
fri for at "bære batterierne på hovedet".

Hvad har du af udstyr de skal forbindes til ?