søger fabrikant af ic

Jeg har en lille 8 benet, afbrænde IC på et motherboard, hvor jeg satser
på at det kun er den der er brændt af (pg at man evt kan få den som
sample), som jeg vil prøve at skifte, men kan ikke finde frem til
fabrikatet, eller model.
Jeg kan se at den der af brænde af hedder 4404, og så kan man ikke se
mere, andet end logoet på fabrikanten, men den sidder ved siden af en
hvor anden af samme fabrikat, men som hedder 4406 og BD4312. Dem der har
fabrikeret dem har et stort A med en cirkel om toppen. Her prøvet at
tegne det og lagt det her
http://404.dk/logo.gif

Er der en der kan hjælpe?

Re: søger fabrikant af ic

Hej Trroels!

Det må være denne: Advanced Linear Devices, du finder det her:
http://www.aldinc.com/

Site Timeline