søger erstatning for p45N02ld (n-fet)

jeg har et defekt bundkort, (epox 8rda) og jeg har nu en ide om at det er
en mosfet der er brændt (dens lodninger er brunlige og stel er er helt
sort) og jeg har ikke kunnet finde en magen til  Niko P45N02LD.
så vil jeg høre om jeg ikke kan erstatte den med en anden, og om i har
nogen forslag, her er hvad jeg har fundet om den:
25V; 45A N-channel logic level enhancement mode field effect transistor in
3-pin TO-252 package. Operational temperature range from -55°C to 150°C.

mvh kristian thomasberg

Site Timeline