Søger en der kan lodde SMD

Hejsa..

jeg har gang i et lille projekt med at udskifte alt instrument lys i en bil
til blå, i den forbindelse har jeg to kontakter til sædevarme, hvor der er
en skale med 3 lys.. kontakten er så lille at jeg må formode at det er smd
dioder, dem skal jeg have skiftet. og i den forbindelse søger jeg en der kan
gøre det for mig.. og jeg søger en pro.. kontakterne er forholdsvist dyre
hvis de går i stykker, jeg har ikke meget forstand på smd så vil lille
foretrække at du også får fat på de komponenter der skal bruges, måske skal
der også skiftes en modstand eller to..

Du må meget gerne skrive dit telefonnummer til mig så vi kan få en snak, jeg
betaler selvfølgelig for det..

Skriv til brian@REMOVEw-net.dk

eller her i gruppen

Mvh Brian

Re: Søger en der kan lodde SMD
Hej Brian

Måske du skulle hvor i landet du befinder dig.

Re: Søger en der kan lodde SMD
Hej Max.. det står efter mit navn "icenfire (6920)"

;)

Men ellers kan postvæsnet nok klare opgave.. hvis bare man pakker sikkert
ind i en rulle bobbelplast, så pakken kan holde til at blive kørt over af en
gaffeltruck, så skal de nok nå frem..

//Brian

Re: Søger en der kan lodde SMD

I nærheden af Videbæk :-)