Søger elektronikkyndig til projekt

Hej gruppe.

Jeg håber ikke at dette ligger udenfor gruppens formål....

I forbindelse med et kommercielt projekt har jeg brug for en
samarbejdspartner som har indgående kendskab til eletronik, særligt
følgende:

  * Trådløs datakommunikation via. f. eks. bluetooth eller med
    RFID-chips.
  * Færdige produkter med små radiosendere og CPU'er på een chip.

Specifikt skal vedkommende være i stand til at hjælpe med at konstruere
en prototype imod at få en del af indtægterne i forbindelse med salg af
produktet (eller betaling for færdig levering).

Der er allerede en kunde og produktet er ikke specielt eksotisk som
sådan - der findes allerede en anden leverandør af lignende produkter -
de er bare temmeligt dyre.

Hvis du er interesseret, så ring til mig på telefon 70 25 19 99.

Mvh. Michael Zedeler.

Site Timeline