Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service manual

Hej,

Min gode gamle Beomaster 2400 er begyndt at brumme. Det holder op
efter et stykke tid. Jeg ved at den skulle have haft skifte lytter for
flere E5%r siden, men jeg har ikke turde skille den ad. Jeg er nu nF8%d
til med stor respekt og stor ydmyghed at lodde nye electroytter i. Men
jeg har brug for et diagram og information, sE5% jeg kan finde hvilke
lytter, som jeg skal skifte og til hvad.

Derfor sF8%ger jeg service manualen, sE5% hvis du har en pdf fil af
service manualen til en Beomaster 2400 type 201, sE5% send den. Jeg
bytter gerne med en flaske rF8%dvin.

God jul
Jan R.

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service man ual
Rettelse: Det er service manualen til en Beomaster 2400 type 2901
service manual

--
Jan

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service man ual

Du kan finde den her:  http://www.tsinding.dk /

BF8%rge

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service manual
Jeg husker noget med brokoblingen til +15Volt forsyningen som kan drille.

MVH Lars Arup

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service manual
Det er brokoblingen, der er defekt.

Kaj

On Sat, 12 Dec 2009 21:33:31 +0100, "Lars Arup"

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service manual
Er den med touch knapper??

Så har jeg et originalt diagram.
Ser lige efter og vender tilbage

erik

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service manual
Nej det var en Beomaster 2000 vi havde som pensum på radioskolen i
Viborg i 1992.
Så jeg kan ikke hjælpe

Erik

[...]

flere år siden, men jeg har ikke turde skille den ad. Jeg er nu nød
til med stor respekt og stor ydmyghed at lodde nye electroytter i. Men
jeg har brug for et diagram og information, så jeg kan finde hvilke
lytter, som jeg skal skifte og til hvad.

Derfor søger jeg service manualen, så hvis du har en pdf fil af
service manualen til en Beomaster 2400 type 201, så send den. Jeg
bytter gerne med en flaske rødvin.

God jul
Jan R.

Jeg har en servicemanual som pdf ~ 5Mb.

Kan du modtage den direkte i din indbakke er den på vej!

Med glædelig julehilsen

Leif

Re: Søger Bang og Olufsen 2400 type 201 service man ual
Til Leif og Kaj med flere,

Tak for de gode svar og tak for pdf-filerne!

Jeg har modtaget en servicemanual i pdf, som jeg vil granske.

God jul og godt nytE5%r
Jan