S: Electronic Laser Balls

Electronic Laser Ball sælges. Dette er den slags som, når man lægger hånden
på, sender stråler op i en klar lysrødlig farve. Meget meget flot

Utrolig flot at se på, kan også bare stå og pynte imens den lyser,

Kan endvidere sættes på lyd så den står og blinker til lyden

ny pris kr. 799.95

Sælges for kr. 450

Køber betaler porto

Mvh.

Thomas H. Andersen
Hadsund

Re: S: Electronic Laser Balls

Ellers tak, jeg har allerede flotte balls ( dog uden lys :-).

--
Jens       callto://jensep

Be sure to wear your shades.

Re: S: Electronic Laser Balls
Men det kan vi da hurtigt klare. Et par leds, en i hver, og en lille
dynamo i skoene og så lyser eller blinker de når du går!  :-D

- Lars

Re: S: Electronic Laser Balls

Kunne være smart, specielt i min alder hvor de mest er til pynt :)

Mvh Max

Re: S: Electronic Laser Balls

Dit gruppevalg taget i betragtning byder jeg en skumbanan, vel og mærke,
hvis den bliver leveret her på adressen !

Re: S: Electronic Laser Balls
ja så i dag det var forkert postet, sorry

Thomas

Re: S: Electronic Laser Balls
snipped-for-privacy@du.kan.finde.den says...

Skumbananen?