S: EL34 rør (kbh)

Jeg sælger 13 stk. EL34 rør. 12 stk. Miniwatt, et stk. Philips.
550,- samlet, eller 200,- for fire ad gangen, + porto.

--
Kind regards,
Mogens V.

Re: EL34 rør (kbh)

Jeg byder en skumbanan og et honninghjerte.

Mvh. Uffe Ravn

Re: EL34 rør (kbh)

550 spir? Så må de være nye?

Benny

Re: EL34 rør (kbh)

Philips er nyt, og nogle af Miniwatt'erne ser nye ud. Jeg har haft dem
længe til guitarforstærkere, men spilleriet blev ikke til noget.
Selv om jeg er elektroniktekniker (skiftede til IT), kender jeg ikke
meget til priser på rør.
Pris søgning på nettet gav ikke mange hits; dem jeg fandt sagde omkring
150,- pr. stk., hovedsagelig fra musikforreninger.

Giv et bud... dog over skumbanan niveauet ;)

Kind regards,
Mogens Valentin

Re: EL34 rør (kbh)

Så må du gå i en markedsgruppe i stedet.

Handel er ikke tilladt i denne gruppe.

Mvh. Uffe Ravn

Re: EL34 rør (kbh)

Det beklager jeg. Havde ikke læst indlæg, blot set der blev skrevet om
elektronik. Jeg trækker mig skyndsomst..

--
Kind regards,
Mogens V.

Site Timeline