RTL8019 ethernet-chip - Page 2

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej!

Just dét! The lord works in mysterious ways ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: RTL8019 ethernet-chip

Hey

Skal du til at lege med netkortet på en atmega ??

og UIP ??

Kasper

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej!

Æhhhhh, nej da ;-)

Hvordan kunne du gætte det? Okay, det er nummer to link på Google når man søger
på kreds og avr, men alligevel :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: RTL8019 ethernet-chip
søger

Hvis du ikke kan få compiled HTTP application, så må du sige til, jeg har en
anden HTML del der kører, med en generator der laver HTML filen om til hex
data til det virtuelle filsystem...

Skal du have Xram på og hvilken processor 128 ??

Kasper

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej!

Will do.

Ved det ikke helt endnu - det afhænger af hvad der er i skuffen :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej Kim

Der er jo ikke noget :)

Mvh Max

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej!

Jo jo :) Skuffen tilhører dog ikke mig...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej Kim

Tilhørsforholdet er jo også irrelevant, bare man kan få
lov til at stikke snablen i den :)

Mvh Max

Re: RTL8019 ethernet-chip
Hej!

Jeps. Der skulle iøvrigt ligge en stabel ATMega128 i den, så det bliver nok
processoren...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: RTL8019 ethernet-chip

Arh, ja, nu når jeg læser siden igen, det er kun for salg i Australien :-(

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Re: RTL8019 ethernet-chip