rs232 termometer - ingen værdi ? LØST

Hejsa
Tak for svarene :-)

Jeg har siddet og kigget det hele igennem og kunne fandme ikke finde
fejl på det (lus eller lign.). Da jeg så sidder og måler det hele
igennem ligger jeg mærke til at der over en 4k7 modstand kun er 0.3
ohm ved jeg at jeg har fundet fejlen.....

Problemet:
Jeg har haft brugt et db9 stik som har siddet på et gammelt print, og
på undersiden af loddeøerne var der forbindelser imellem nogle af
benene, hvilket jeg først opdagede da jeg målte modstand :-(

Men efter jeg fik fjernet resterne af printet, så virker det hele sgu
:-)
Også på min bærbare, men den er nu også et par år gammel så den må jo
køre med rs232!!!

Men som sagt, tak for jeres hurtige respons !!!

Over and out
/Johnny

Re: rs232 termometer - ingen værdi ? LØST

Heldigt,
jeg gjorde ellers alt hvad jeg kunne for at være pessimist :-))