Rs232 -> Bluetooth

Hejsa

Kan det mon lade sig gøre at konvertere en Rs232 overførsel, til en
Bluetooth overførsel ?

Det jeg tænker på er at man kan have et apperat koblet til com porten på sin
PC. For at slippe for at have det kabel liggende, må det være muligt at
erstatte det med Bluetooth på en måde ?

Jeg havde forestillet mig noget med at man kan have et sæt bestående af en
sender, og en modtager. Senderen får så et kabel fra com porten tilsluttet,
der bliver sendt data til modtageren som så igen omsætter det til noget
Rs232 signal.

Er der mon nogen der kender til sådan et apperatur ? :)

Hvis det er helt uforståeligt hvad jeg har prøvet at forklare, må jeg jo
prøve igen ;)

Mvh Brian

Re: Rs232 -> Bluetooth

tilsluttet,

Hej Brian;

Sender/modtager tilsluttes godtnok ikke med kabel,
men nedenstående ligner da noget i retning af det du leder efter.

http://www.socketcom.com/product/CS0400-479.asp

Mvh

Michael

Re: Rs232 -> Bluetooth