RS-Components.dk

Hejsa igen.

Nu sad jeg lige og blev i tvivl omkring noget på RS-Components.dk, når de
skriver "Pakkestørrelse 10 stk" Og så derefter "Pris pr. stk" Betyder det så
at hvis man bestiller det mindste antal (10 stk.) så er prisen 10X"Pris pr.
stk." ? Eksempelvis 1% metalfilmsmodstande der står "Pris pr. stk." til
4.47Kr, det synes jeg er lidt meget for een modstand, er prisen så 4,47 for
en pakke med 10 stk? (mere tåleligt) eller koster 10 modstande virkelig
44,70Kr?!?

/J

Re: RS-Components.dk

pr.
for
Ah, se bare bort fra spørgsmålet, jeg opdagede lige at det var kun for
ekstremt lave værdier at prisen var så høj, nu er jeg ikke længere i tvivl
:)

/J

Site Timeline