RJ45

Jeg leter etter RJ45 connector for panelmontasje (110). Altså, enkle kontakter. Jeg trenger et halvt hundre stykker, eller mer.

Søking på "RJ45 connector" er for vidt begrep.

Jeg trenger et mer velegnet søkebegrep og, eller forslag hvor slike kan kjøpes. Prisen bør ikke være mye over Kr 20 pr stk.

HM

Reply to
Harald Mossige

Du skal nok søge på netværksudtag, patchpanel og noget med montering i rack. Kan du ikke bruge nedenstående må du selv søge.

?N=357708&_requestid=197384

Prøv evt også at se havd Elfa kan byde på.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

?N=357708&_requestid=197384

Takk og takk. Første oppslaget er BINGO, akkuratt det eg søkte etter. RS kan altså vera billige også.

HM

Reply to
Harald Mossige