RJ45

Jeg leter etter RJ45 connector for panelmontasje (110). Altså, enkle
kontakter. Jeg trenger et halvt hundre stykker, eller mer.

Søking på "RJ45 connector" er for vidt begrep.

Jeg trenger et mer velegnet søkebegrep og, eller forslag hvor slike kan
kjøpes. Prisen bør ikke være mye over Kr 20 pr stk.

HM

Re: RJ45

Du skal nok søge på netværksudtag, patchpanel og noget med montering i
rack. Kan du ikke bruge nedenstående må du selv søge.

http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&binCount19%&Ne42%94958064&N42%94965727+4294782863

http://dk.malmbergs.no/0Oxfg61/pdf/Utan/221-244.pdf

http://dk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp ;jsessionid=I1OKYAPTRP2Q0CQLCISZK0Q?N35%7708&_requestid19%7384

Prøv evt også at se havd Elfa kan byde på.

/Lars

Re: RJ45
Lars Peter Larsen skreiv:
[...]

Takk og takk.
Første oppslaget er BINGO, akkuratt det eg søkte etter.
RS kan altså vera billige også.