RJ11 -> Dansk telefonstik. Diagram/forklaring efterlyses.

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg finder et diagram som viser og forklarer hvad de enkelte forbindelser (ledninger) er fra en telefon med RJ11-stik og hvor disse forbindelser skal tilsluttes i et dansk telefonstik?

Håber jeg har udtrykt mig klart, ellers må I lige spørge hvad jeg mener :o)

Reply to
John

John skriver:

De 2 midterben på RJ11 forbindes til de 2 yderste på "telefonstikket".