RJ11 Connector. PHILIPS

Jeg har Philips Observation Camera Model Nr VCM8638/00T
Som har en RJ11 Konnector, ved at de fire pinde skal bruges til lyd, video
power og gnd men ikke hvilke af dem.

--
Med Venlig Hilsen
Allan Madsen

Re: RJ11 Connector. PHILIPS

Det skulle vel være til at finde + og - hvis du åbner kammeraert og resten
kan du jo måle med et scop :)

Kasper

(tror det er samme model jeg har monteret et par anlæg af, i selve monitoren
er der også sikring der indikere den ene forsyning)

Re: RJ11 Connector. PHILIPS
Ok,
Ja var faktisk ved at prøve at åbne det, men torks, i meget lille str, og
det havde jeg ski ikke, har desuden heller ikke adgang til scop, så er der
andet man kan gører.
Jan man evt sætte det til en forstærker indgang, uden at brænde indgangen
af, og hvis man så får lyd igennem, ja så må den anden jo være video???

video
monitoren

Re: RJ11 Connector. PHILIPS
Hej Allan,

Kan ofte lirkes op med en ligekærv-trækker i passende størrelse - ellers
med en fil til at justere.

Sæt evt. en spændingsdeler på forstærkerindgangen først.

--
Venlig hilsen,
Søren