RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

Hej,

So mder står i subj. søger jeg et rj45 stik til print med indbygget 1:1
trafo. Det kunne være lækkert hvis der også er indbygget et par LED's,
men ikke et krav.
Jeg skal bruge den ifm. en ENC28J60 til et ethernet board.
Hvad bruger I?

Jonas Jalling

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

-almindelig nettrafo ?

Bo //

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

Nope, isoleringstraffo til netværk.

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

Der er vel ikke meget at bruge en 1:1 alm. nettrafo til, i et RJ-45 stik..
Findes der overhovedet en "alm. nettrafo" i 1:1?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060204122617@smart-tech.dk
Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget
Hej Hauge

Aldrig hørt om en skilletrafo ? Du har måske en på badeværelset.

Mvh Max

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget
Ja, undskyld det min evne til at forklare (eller mangel på samme) der
ikke er god. Det er, som Klaus skriver, en isoleringstrafo.

Jonas Jalling

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

-ja, og jeg er fræk.. Nettrafo bættede jeg var til ethernet.

Der er flere, der laver del. Pulse for eksempel.

Hvis du googler med "RJ45 magnetics" myldrer det frem, og der er også
forhandlere i DK-land, der har det,

Bo //

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

Når du har fundet ud af en levarandør i DK og pris, kan du så ikke poste
det, jeg kommer til at skal bruge nogle også...

Mvh
Kasper

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget
On Sat, 04 Feb 2006 12:27:03 +0100, Jonas Jalling

Mener de skal være med centerudtag på den ene vikling

Check lige Microchips DS

Carsten

Re: RJ-45 stik til printmontage m. 1:1 trafi inbygget

    Jeg bruger den fra Elfa.se , den funker fint... især på en ENC28J60 :)

--
VH
Lars Molnit