ringetryk med lys fra Bulgin søges

Jeg er på udkig efter sådan nogle her (den nederste):
http://www.bulgin.co.uk/Products/Switches/Illuminated.html

Peter Anskjær henviste i en tidligere post til
http://www.elfa.se/elfa/produkter/dk/4529.htm , men jeg kan ikke finde nogen
dansk forhandler - helst i København, så jeg bare kan hente den, da jeg kun
skal bruge en - og også helst et billigere sted, da 170,- for en
ringekontakt er ret dyrt efter min smag.

Venlig hilsen

Jakob Harder

Re: ringetryk med lys fra Bulgin søges
Hej Jakob

nogen
kun

Jeg kan med sikkerhed sige at netop den kontakt får du ikke billigere
nogen steder.

Mvh Max

Re: ringetryk med lys fra Bulgin søges

Heller ikke noget tilsvarende fra en anden producent?
VH
Jakob

Re: ringetryk med lys fra Bulgin søges
Hej Jakob

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg kender bare ikke nogen
alternativer.