RFID-læsere

Jeg har ideer med at lave en kattelem, der er styret af en RFID-læser, der
læser chippen i katten, så kun autoriserede katte kan komme ind.
Men hvad koster en læser, der kan interfaces til en computer eller lign?
Der behøver ikke være display på.

Leif

Re: RFID-læsere

Tag et kig her, så har du en ideé om hvad det koster. Ikke at jeg ved om det
udstyr er i stand til at læse chippen i din kat.
http://www.danbit.dk/produkter/2416.phtml
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Re: RFID-læsere

Kender du typen af RFID-chip i katten ?

Der er www.parallax.com, søg på "rfid"

Den koster 39$, kan købes hos www.hth.com

Re: RFID-læsere

..og det havde jeg så ikke ret i - det var lawicel,

http://www.lawicel-shop.se/shop /

Site Timeline