RFID læser protokol: Hi-O

Jeg er blevet lidt lun på de her RFID læsere til elektronisk
adgangskontrol i vores hackerspace:
http://cgi.ebay.com/LOT-9-HID-ICLASS-RK40-6130-PROX-KEYPAD-CARD-READER-/250618575468?cmd=ViewItem&pt=BI_Security_Fire_Protection&hash=item3a5a07fa6c

Desværre er det lidt småt med rigtig dokumentation på interfacet der
sidder på "indersiden" af læseren.

I følge HID's website ser den ud til at køre enten wiegand (nemt og lige
til), HiO på CAN bus (udokumenteret så vidt jeg kan se) eller OSDP på
rs485: http://www.hidglobal.com/prod_detail.php?prod_id28 %

Er der nogen der har en ide om hvilken protokol sådan nogle læsere kører?

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://www.openspaceaarhus.dk /

Re: RFID læser protokol: Hi-O
http://cgi.ebay.com/LOT-9-HID-ICLASS-RK40-6130-PROX-KEYPAD-CARD-READER-/250618575468?cmd=ViewItem&pt=BI_Security_Fire_Protection&hash=item3a5a07fa6c

Jeg kan afsløre at en nærlæsning af dokumentationen afslørede at de
læsere jeg har købt er af den simple slags der snakker Wiegand.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://www.openspaceaarhus.dk /

Site Timeline