RF-modulator

Vet noen om en UHF modulator, helst med Nicam, som kan kobles på utgangen av
en DVB-T dekoder boks?

Med hilsen
Arne Offenberg

Re: RF-modulator

Hej Arne

Jeg har googlet lidt på det med en masse forslag til NICAM modulatore. mht
DVB-T findesd der modtagere med indbygget modulator men nok kun til PAL. Så
findes der DVB-T med direkte gennemsløjfning, hvor det er muligt at
tilslutte en NICAM modulator. Der findes også NICAM modulatorer for
tilslutning til et scart-stik.
Karsten H. (7870)

Re: RF-modulator

utgangen

Karsten.

Norge er det eneste land som bruker MPEG4 og AAC+
Jeg må kjøpe DVB-T dekodere og modulatorer for hele mitt hus.
Dette betyr mange tusen kroner for at jeg skal få bare de 3 frie programer i
Norge.
Arne O

Re: RF-modulator

Hej Arne

Det bliver nok næst sidste løsning i det hele taget. Der må vel være end
slutdato, hvor de lukker de analoge sendere ned. Sidste løsning må så være
at købe nye fjernsyn med indbygget DVB-T.

Jeg kan også kun tage de 3 danske programmer - med fra 2 sendere, så falder
den ene ude, hvad er sket et par gange, så skifter jeg bare til den anden.
Men de, der hidtil har kunnet modtage alle svenske programmer og/eller tyske
har jo forsat de muligheder.
Karsten H. (7870)

Site Timeline