RF-modulator

Vet noen om en UHF modulator, helst med Nicam, som kan kobles på utgangen av en DVB-T dekoder boks?

Med hilsen Arne Offenberg

Reply to
Arne Offenberg

"Arne Offenberg" skrev i en meddelelse news:47cee676$0$90275$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Arne

Jeg har googlet lidt på det med en masse forslag til NICAM modulatore. mht DVB-T findesd der modtagere med indbygget modulator men nok kun til PAL. Så findes der DVB-T med direkte gennemsløjfning, hvor det er muligt at tilslutte en NICAM modulator. Der findes også NICAM modulatorer for tilslutning til et scart-stik.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

utgangen

Karsten.

Norge er det eneste land som bruker MPEG4 og AAC+ Jeg må kjøpe DVB-T dekodere og modulatorer for hele mitt hus. Dette betyr mange tusen kroner for at jeg skal få bare de 3 frie programer i Norge. Arne O

Reply to
Arne Offenberg

"Arne Offenberg" skrev i en meddelelse news:47cf2771$0$90264$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Arne

Det bliver nok næst sidste løsning i det hele taget. Der må vel være end slutdato, hvor de lukker de analoge sendere ned. Sidste løsning må så være at købe nye fjernsyn med indbygget DVB-T.

Jeg kan også kun tage de 3 danske programmer - med fra 2 sendere, så falder den ene ude, hvad er sket et par gange, så skifter jeg bare til den anden. Men de, der hidtil har kunnet modtage alle svenske programmer og/eller tyske har jo forsat de muligheder.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)