rf modulator

Kanalskruen i min gamle TriaSat SR 4000 er ødelagt, derfor søges en ny -
Samsung RMUP73955FA.
Velleman har en der ligner RFMOD - nogen der ved om de er kompatible?

Karl Erik Christensen

Re: rf modulator
Hej!

Hmm, mon ikke den ligner 117 andre fra div. videomaskiner o.lign.? Kan du tage
et billede af den så man kan se pin-out m.m.?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: rf modulator
Hej Kim.
Pin-out? - der er kun 5 loddeben fra modulatoren, men kan ikke se nogen
tekst på den. Billede+lyd+5v+gnd+"en mere"

Karl Erik Christensen

Re: rf modulator

"en mere" = output?

Re: rf modulator
HE HE - måske output, men outputtet kommer jo ud på antennebøsningen?
Nå, men pyt, jeg har fået (meget venligt) et helt andet modul fra en TriaSat
SR 4002(3...4?) - virker perfekt. Her er stilleskruen lavet af metal, men
har dog ikke omskifter for PAL G..I, men der ser ud til ikke at have
betydning.

Karl Erik Christensen.