Reservedele til sony P92 kamera?

Hej i gruppen.

Jeg har et sony DSC-P92 kamera, hvor et tandhjul til zoom'en er gået... Er
der nogen som har et defekt kamera til at ligge, for selve tandhjulet kan
åbenbart ikke fåes som løs del, og kræver at man køber en hel linse.

/ole

Re: Reservedele til sony P92 kamera?

et tandhjul i et fotografiapparat er ikke lige emet for en elektronik
gruppe. Har du prøvet i en fotogruppe, om nogen ligger inde med et dødt
kamera, du kan få ?

Bo //

Re: Reservedele til sony P92 kamera?

Det kan du selvfølgelig have ret i. Men apperatet det sidder i er vel en
form for elektronik? ;-) Jeg regner heller ikke med at finde et enkelt
tandhjul, men nærmere et smadret kamera, som du selv nævner. Men jeg har
ikke prøvet i en fotogrppe (endnu) da jeg regnede med, at der var større
chancer for at finde en reparatør, som ligger inde med et defekt kamera, i
denne gruppe.
Men jeg prøver i fotogruppen også, og tak for opfordringen.

/ole

Re: Reservedele til sony P92 kamera?

Er det endeligt noget du vil købe, af elektronikstumper, vil jeg da
klart foreslå dig news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej