Reservedele til sony P92 kamera?

Hej i gruppen.

Jeg har et sony DSC-P92 kamera, hvor et tandhjul til zoom'en er gået... Er der nogen som har et defekt kamera til at ligge, for selve tandhjulet kan åbenbart ikke fåes som løs del, og kræver at man køber en hel linse.

/ole

Reply to
Ole Bak

et tandhjul i et fotografiapparat er ikke lige emet for en elektronik gruppe. Har du prøvet i en fotogruppe, om nogen ligger inde med et dødt kamera, du kan få ?

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:44ae7070$0$1978$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Det kan du selvfølgelig have ret i. Men apperatet det sidder i er vel en form for elektronik? ;-) Jeg regner heller ikke med at finde et enkelt tandhjul, men nærmere et smadret kamera, som du selv nævner. Men jeg har ikke prøvet i en fotogrppe (endnu) da jeg regnede med, at der var større chancer for at finde en reparatør, som ligger inde med et defekt kamera, i denne gruppe. Men jeg prøver i fotogruppen også, og tak for opfordringen.

/ole

Reply to
Ole Bak

Ole Bak skriver:

Er det endeligt noget du vil købe, af elektronikstumper, vil jeg da klart foreslå dig news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej