Reservedele til MiTac

Hej.
Jeg har en defekt medion (=mitac) 8170 hvor jeg mangler et strømforsynings
bord (DD bord). Er der nogen som ved hvor et sådan kan skaffes, og evt.
pris?

Venligst,
Ole

Re: Reservedele til MiTac

Hvor gammel er den model ?

Klaus

Re: Reservedele til MiTac

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har lige købt den brugt. Men det er en P4 1.7
tror jeg nok, så den er vel et par år måske?

/ole

Re: Reservedele til MiTac

Årh for sku, en PC, trode at det var en DVD afspiller.

Prøv da Medion PC service.

Klaus

Re: Reservedele til MiTac
Medion ?????

Hvad har de med Mitac at gøre ?

Ole - Prøv evt. at sende en forspørgsel til Mitac

http://www.mitac.com/micweb/index.html

Mvh
UF

1.7

Re: Reservedele til MiTac

Det kunne være at de leverede stupmer (maskiner) med Medion navnet på.

Klaus

Re: Reservedele til MiTac

Mitac laver "ufærdige" laptops som div. forhandlere kan sætte deres
personlige præg på... Dvs. at den medion jeg har er identisk med en mitac
8170

Ok. Det er hermed gjort. Men jeg snakkede med en dansk forhandler af mitac,
og de siger den skal sendes til England...

Derfor håbede jeg måske på en skrottet model?

/ole

Re: Reservedele til MiTac

    Lige som mange zeptho maskiner er osv... :)

mitac,

    Øh, nå ??? jeg sender mine Mitac's til den danske Importør
(www.datateam.dk) da det er de som levere den til os der forhandler dem,
ellers ved jeg der er en del af dem som sælger dem under andet navn som for
dem direkte fra taiwan...(lige som datateam gør).

    Hmmm, nu ved jeg ik helt hva du mener med strømforsyningsbord ?? kan du
ik specificere det lidt, så vil jeg kontakte dem for dig hvis det er.

    VH
    Lars Molnit
    P.S. Jeg ved godt lidt af dette indlæg kan forstås som reklame, men det
er kun for at kunne hjælpe ole :)

Re: Reservedele til MiTac

du

Jeg har haft ringet til datateam, og det var dem der sagde den skulle sendes
til england. Men du er da også velkommen til at høre dem... Det kunne jo
være de havde en skrottet til at stå ;-)

/ole

Re: Reservedele til MiTac

Prøv Datateam i Ringkøbing. De importerer dem, og har serviceværksted osv.
97 32 05 00 / snipped-for-privacy@datateam.dk

Mvh
Lars

Site Timeline