Reservedele til MiTac

Hej. Jeg har en defekt medion (=mitac) 8170 hvor jeg mangler et strømforsynings bord (DD bord). Er der nogen som ved hvor et sådan kan skaffes, og evt. pris?

Venligst, Ole

Reply to
Ole Bak

Ole Bak skriver:

Hvor gammel er den model ?

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har lige købt den brugt. Men det er en P4 1.7 tror jeg nok, så den er vel et par år måske?

/ole

Reply to
Ole Bak

Ole Bak skriver:

Årh for sku, en PC, trode at det var en DVD afspiller.

Prøv da Medion PC service.

Medion ?????

Hvad har de med Mitac at gøre ?

Ole - Prøv evt. at sende en forspørgsel til Mitac

Mvh UF

1.7
Reply to
pisingos

pisingos skriver:

Det kunne være at de leverede stupmer (maskiner) med Medion navnet på.

"Ole Bak" skrev i en meddelelse news:403317ad$0$1610$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Prøv Datateam i Ringkøbing. De importerer dem, og har serviceværksted osv.

97 32 05 00 / snipped-for-privacy@datateam.dk

Mvh Lars

Reply to
Lars Mikkelsen

"pisingos" skrev i en meddelelse news:YjJYb.6443$6% snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Mitac laver "ufærdige" laptops som div. forhandlere kan sætte deres personlige præg på... Dvs. at den medion jeg har er identisk med en mitac

8170

Ok. Det er hermed gjort. Men jeg snakkede med en dansk forhandler af mitac, og de siger den skal sendes til England...

Derfor håbede jeg måske på en skrottet model?

/ole

Reply to
Ole Bak

Lige som mange zeptho maskiner er osv... :)

mitac,

Øh, nå ??? jeg sender mine Mitac's til den danske Importør
da det er de som levere den til os der forhandler dem, ellers ved jeg der er en del af dem som sælger dem under andet navn som for dem direkte fra taiwan...(lige som datateam gør).

Hmmm, nu ved jeg ik helt hva du mener med strømforsyningsbord ?? kan du ik specificere det lidt, så vil jeg kontakte dem for dig hvis det er.

VH Lars Molnit P.S. Jeg ved godt lidt af dette indlæg kan forstås som reklame, men det er kun for at kunne hjælpe ole :)

Reply to
Moller

"Moller" skrev i en meddelelse news:4033bdad$0$89812$ snipped-for-privacy@news.sonofon.dk...

du

Jeg har haft ringet til datateam, og det var dem der sagde den skulle sendes til england. Men du er da også velkommen til at høre dem... Det kunne jo være de havde en skrottet til at stå ;-)

/ole

Reply to
Ole Bak