Reservedele til en Sony MDS-JE320 (minidisk afspiller)

Jeg mangler nogle reservedele eller reservedels numre til en Sony MDS-JE320
(minidisk afspiller). Det drejer sig om den kontakt som registrere når MD'en
er skubbet ud, samt alle tandhjulene.

\Troels Madsen

Re: Reservedele til en Sony MDS-JE320 (minidisk afspiller)
Hej!

Lad venligst være med at krydsposte mellem "vores" markedsgruppe og
diskussionsforummet.

Personligt ville jeg dele det op i en købsannonce og et spørgsmål om numrene til
diskussionsgruppen. Ellers kommer der alt for meget udenomssnak i
markedsgruppen.

Du må meget gerne slette dit indlæg og begynde forfra hvis du er flink!

Svar lander i dk.admin.netikette hvor jeg læser med.