Reservedele Hp bærbar, Hvor

Jeg skal bruge et inverter board til en HP  ZV 5000.

Hvor fE5%r jeg fat i et sE5%dan. ?

Jeg har kontaktet HP Danmark hvor en venlig dame fortalte at de kun
havde de reservedele hun havde pE5% listen.

Jeg har kun fundet det til salg pE5% nettet fra USA eller D8%sten.

Mvh. Ole Vedel

Re: Reservedele Hp bærbar, Hvor

EET ?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Reservedele Hp bærbar, Hvor
Hejsa.

http://www.pchub.com/uph /

Der plejer jeg at finde reservedele til bærbare.

MVH. Brian Lassen

Re: Reservedele Hp bærbar, Hvor

Hej Ole

jeg plejer at have held med at finde spares på
www.ebay.co.uk eller www.ebay.com

somregel kan delene købes til meget få penge
det er somregel fragten som bliver det dyreste.

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk