reserve del til bærbar

Hej

Jeg har en fujitsu/siemens Amilo D 7830, hvor Lyden ikke virker og hvad jeg har fundet frem til ved hjælp af lidt måling og hvordan fejlen er opstået, er det lyd kredesen der er stårt af, det er en VIA VT1612A rimlig normal lyd kreds, nu er mit problem så at få fat i en ny(eller brugt) kreds. Er der nogle der kan hjælpe eller har en ide om hvor jeg finder denne kreds, så skriv lige jeres ide.

på forhånd tak for hjælpen

Frank H L W

Reply to
Franke