REQ : DRV134

Jeg skal bruge 6 stk DRV134, er der virkelig ingen andre der har dem
end RS?

Nogen der kender halvleder forhandlere i tyskland?
RS skal have 41kr/stk for DRV134

Re: REQ : DRV134

I de forurenede stater, kan jeg finde dem til 5.50 USD/stk, før porto,
ved bestillinger helt ned til 1 stk. Ellers ligger de på 6 USD og opad.
selv eBay er der ikke noget at hente på. Såh, det tyder på at det er
their way, or the highway.

Kan se at de bruges til noget ICE-forstærker. Det er måske også sådan
noget du er i færd med?

Mvh
Martin

Re: REQ : DRV134
On Mon, 22 Feb 2010 22:20:53 +0100, "Martin [TMM]"

Næh... man smider dem i sin Allen Heath mixer og vupti, så har de 6
AUX balancerede udgange.

Re: REQ : DRV134
Hej Karsten

Det er da også et fund for 240 kr.  :)

Re: REQ : DRV134

Hvilken mixer snakker vi om ?

Jeg er ved at anskaffe mig en ALLEN&HEATH ZED-436
http://www.thomann.de/dk/allenheath_zed436.htm

Men den har 6 AUX i forvejen ;)

/Henrik

Re: REQ : DRV134

http://www.allen-heath.co.uk/US/wz3162.asp

Ja - men er de balancede?

Min mixwizard har også 6 AUX, men de er ikke balancede. I manualen
står der beskrevet hvordan jeg installerer 6 stk DRV134 kredse og
dernmed gør alle AUX balancede.

Re: REQ : DRV134

Hvordan tror du i øvrigt kvaliteten er på den kreds, sammenlignet med en
'færdig' linedriver - f.eks.
http://www.thomann.de/dk/behringer_di4000_ultra_di_pro.htm

Det er da rimeligt let at lodde den kreds ind i et XLR-stik og så et
jackstik i den anden ende f.eks. til et keyboard.

Og lade den strømføde via phantompower.

Og kønnere at kigge på :D

Noget bud ?

/Henrik

Re: REQ : DRV134

Tja - det ved jeg ikke, det er i hvertfald den kreds der sidder i
Allen Heath mixere.

Site Timeline