Repkit

Hejsa, jeg skal bruge et repkit til et B&O LE6000 - Repkit til power nærmere
bestemt...
er det nogle der kan skaffe sådan et - og til hvad pris. Evt imformationer
om hvilke komponenter der indgår og hvor man i så fald kan få dem...

Umiddelbart lader det til kun at være optokobler/opstartskredsen der er
fesen - men den ser speciel ud - har aldrig set så´en fyr før ..
Så læste jeg på en side at sådan et repkit kunne fås, men det var ingen
inform. om hvor, eller hvad den indeholdte..

/Martin

Re: Repkit
Hej!

Behøver du ikke. Skift CNR50'en og BUT'en... Det er vel BUT'en der er
kortsluttet uden du kan finde nogen årsager?

Det behøver du stadig ikke ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Repkit

nærmere

Mon ikke

http://www.pc-elektronik.dk/shop /

kan hjælpe, se under tv reservedele. Ring eller mail ham, hvis du er i
tvivl.

mvh
JBH

Re: Repkit