Reperation af danMark2 telefon

Hej Gruppe,

jeg har haft min danMark2 skilt ad og jeg kan ikke få sat (S) knappen ordentligt på plads igen, lige nu sidder den løst oven på og fungerer ikke, hvordan gør man?

jeg har gjort 2 ting:

1) enten sætter jeg den løst oven på og så fungerer den men sidder løst så den kan falde af hvis jeg vender apparatet.

2) der sidder en arm med en tap på tværs nede i hullet hvor (S) knappen skal sidde, den kan man få til at passe ind i et hul i (S) knappens spids, men når jeg samler apparatet omkring knappen bliver tappen bøjet og (S) knappen fungerer ikke, men den falder ikke af hvis apparatet vendes.

håber at der er nogen der kan hjælpe mig, på forhånd tak :-)

Mvh Søren

Reply to
Soren_M

ikke,