Reperation af danMark2 telefon

Hej Gruppe,

jeg har haft min danMark2 skilt ad og jeg kan ikke få sat (S) knappen
ordentligt på plads igen, lige nu sidder den løst oven på og fungerer ikke,
hvordan gør man?

jeg har gjort 2 ting:

1) enten sætter jeg den løst oven på og så fungerer den men sidder løst så
den kan falde af hvis jeg vender apparatet.

2) der sidder en arm med en tap på tværs nede i hullet hvor (S) knappen skal
sidde, den kan man få til at passe ind i et hul i (S) knappens spids, men
når jeg samler apparatet omkring knappen bliver tappen bøjet og (S) knappen
fungerer ikke, men den falder ikke af hvis apparatet vendes.

håber at der er nogen der kan hjælpe mig, på forhånd tak :-)

Mvh
Søren

Re: Reperation af danMark2 telefon
Har du abbonement hos tdc, går du bare ned i butikken og får en ombytning
U/B. Ellers har jeg nogle stykker på lager.
Erik
ikke,
skal
knappen