Reparere Protel library

Jeg har et library jeg altid har brugt til min meget gamle Protel PCB 2.0 og det har altid fungeret fint. Men nu har jeg så erhvervet mig Protel 99 SE og så sker der det at når jeg vil importere det library får jeg en fejl der siger 'Error #131'. Jeg kan godt importere mine 2 andre PCB libraries (og mine 2 SCH libraries)

Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg evt. kan fikse dette? Jeg ville være ked af at undvære dette library da det indeholder en del specielle footprints som jeg har benyttet gennem årene.

/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ /* Hugo Pedersen /*

Hugo Pedersen

"Hugo Pedersen" skrev i en meddelelse news:45dac46b$0$47396$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Jeg har selv oplevet lignende problemer, Protel er ikke særlig bagud kompatibelt. Men det tager altså maksimalt 30 sekunder at lave et komponent i den medfølgende "wizard" som 99 SE har. Har du prøvet den?

MVH

Lars

Reply to
Lars

Kun, hvis det er gængse komponentstørrelser, der er tale om.

--
Mvh.

Tomas
Reply to
Tomas .

Det er helt fint at lave nye komponenter, men problemet er at de knap 100 komponenter der ligger i mit library nok vil tage lidt mere end en formiddag at genskabe.

Jeg må så nok bare beholde min gamle 2.0 og så måske klippe klistre mellem dem lige som jeg får behov for komponenterne.

-- /* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ /* Hugo Pedersen /*

OZ8HP - Hugo Pedersen

Du kan oprette en STR710 med 144 pins på 30 sek?

Imponerende.

Reply to
Ole Geisler

Jeg kan også åbne librariet i DXP 2004 og så gemme i et nyt navn som version

99se kan åbne, så virker det også :-) Det var en bekendt der har 2004 versionen der fortalte det.