Reparation af BS9000

Hejsa

Cdskifteren på mit B&O BS9000 er begyndt at sætte sig engang imellem. Er der
noget man selv kan gøre for at denne fejl ophøre eller hvad vil en evt.
reparation koste?

/Søren

Re: Reparation af BS9000
On Wed, 7 Sep 2005 07:42:18 +0200, "Søren Gørtz Olesen"

Beskriv nærmere?

Re: Reparation af BS9000
Når den kører mellem cderne sætter den sig engang imellem fast og låser
helt.
Displayet og cden er herefter uden af drift. Men efter genstart(nogle gange
flere) virker det fint igen.

Re: Reparation af BS9000
On Wed, 7 Sep 2005 18:57:23 +0200, "Søren Gørtz Olesen"

Prøv at rense sensorer (de tor glastårne i enderne) og glaspladen (!)
- JA!

Send bare rødvinen ;-)

Re: Reparation af BS9000
Du havde ret.. Mange tak for hjælpen