Reparation af BS9000

Hejsa

Cdskifteren på mit B&O BS9000 er begyndt at sætte sig engang imellem. Er der noget man selv kan gøre for at denne fejl ophøre eller hvad vil en evt. reparation koste?

/Søren

Reply to
SO

Beskriv nærmere?

-- Jeg kan virkelig ikke se, hvad det skulle betyde, at forbinde en 0,1 mm X 1 mm tin-fyldt kobberbane i ét apparat med en anden 0,1 mm X 1 mm tinfyldt kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Reply to
Ole Geisler -

Når den kører mellem cderne sætter den sig engang imellem fast og låser helt. Displayet og cden er herefter uden af drift. Men efter genstart(nogle gange flere) virker det fint igen.

"Ole Geisler -" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
SO

Prøv at rense sensorer (de tor glastårne i enderne) og glaspladen (!)

- JA!

Send bare rødvinen ;-)

Du havde ret.. Mange tak for hjælpen "Ole Geisler -" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to