rep. / udskiftning af joystick på sony ericson k700i

Jeg ejer en sony ericson k700i, hvor joysticket ikke fungerer optimalt
længere. - Er der mulighed for at reparere på det eksisterende joystick? -
Eller skal det under alle omstændigheder udskiftes?
Har nogen i gruppen erfaring med at skifte / reparere joystick, vil jeg
gerne høre hvordan jeg griber sagen an. - Jeg kan se den firkantede del af
stikket er loddet på printpladen, og er lidt loren ved at skulle i gang med
loddekolben.
på forhånd tak for hjælpen
Sven

Re: rep. / udskiftning af joystick på sony ericson k700i

Jeg har skiftet mit i min W800i, den i identisk med 750'eren, men sikkert
det samme som 700...

Jeg puttede vidst bare massere af loddetind på i hver side af joystikket, så
de alle korsluttede, og så skiftevis varmede jeg på hver side indtil det
kunne tages af...

derefter er det bare lodde den nye i...

Jeg fandt selve joystikket ved en dansk internet butik til omkring 50 kr
tror jeg det var

Kasper

Re: rep. / udskiftning af joystick på sony ericson k700i

http://cellshoppen.dk/shop/sony-ericsson-joystick-2140p.html

Site Timeline