REP fladskærm

SONY SDM-S81 fladskærm

Skærmen tænder, når der tændes for computeren, men viser kun sorte og hvide
vandrette striber, så der kommer noget video ind.

Menuerne virker, så displayet er ok.

Der er prøvet med 2 forskellige computere, så det er skærmen, der er noget
galt med.

Der har i nogen tid været hvide gnister i det aller sorteste på billedet.

Ideer til reparation, eller til en reparatør?
Den er jo ikke ret syg :-), så den skal vel ikke kondemneres?

Leif

Re: REP fladskærm

Du har prøvet med et andet skærmkabel ?

Re: REP fladskærm

Det er formentlig din konverter-IC der er defekt, men det kan også
være et krystal der ikke svinger.

Jeg kan evt. henvise til en i Odense, men ellers er der kun do.

Hvis den havde været helt død var det nemmere ;-)
Re: REP fladskærm

Kæresten skal til Odense på fredag, så...

Leif

Re: REP fladskærm

Se mail.
Re: REP fladskærm

Skærmen får lov til at leve.
Jeg slukkede helt for strømforsyningen, så kørte den fint, når den fik strøm
igen.

Mystisk...

Leif

Site Timeline