Rep. af variabel strømforsyning

Findes der i,eller i nærheden af,7600 struer,en tekniker der vil reparere 3
stk. variabel strømforsyning fra "Impo electronic" type "ES 11.17"Fejlen
består i, at spændingen falder væk når strømforsyningen belastes.Muligvis
regulerings ICèn iflg. IMPO.
Du må få den ene for at lave de 2 andre til mig.
Hilsen Bjarne

Re: Rep. af variabel strømforsyning
3

Hej.
Jeg er ikke lige i Struer men ved Them (8653), hvis ikke der er nogen
tættere på vil jeg gerne hjælpe dig med rep.

--
Hilsen
   Peter N Petersen