Rep af Triax DVB 65 satmodtager

Jeg har lovet at kigge/reparere en subj. Den virker ikke. Den skriver at
"Den ikke kan finde signal"
Har endda afprøvet den på 19 øst.
LNB'en og kablet er afprøvet med en anden satmodtager.
Nogle ideer hvad der kunne være defekt?
Findes der en resetprocedure til Triax'en
mvh BS

---
Re: Rep af Triax DVB 65 satmodtager

Har du målt om der er spænding ud til LNB´n ?

I de gamle Triax/Technisat-modtagere var det ofte der problemet lå.

Brian Østergård

Re: Rep af Triax DVB 65 satmodtager

Så vidt jeg husker var det nogle BC848/858 der stod af i de gamle SR50/55 og
4007/4009, men jeg har godt nok aldrig set fejlen i DVB-modellerne, hvilket
nok mest skyldes at jeg ikke arbejder i branchen mere.
Hvis Technisat har gjort som de plejer er der genbrugt så meget som muligt
fra de gamle modeller så måske du er heldig.

Jeg ved ikke om det er muligt at skaffe et diagram, jeg mener at Triax
holder dem rimeligt tæt ind til kroppen :-( , det ville jo nok ellers være
en god hjælp.

Brian Østergård

Site Timeline