Rep. af printbane?

Jeg har fE5%et vand ind i min GPS holder og det har til dels F8%delagt
printbanerne. :-(
Lige nu er problemet lF8%st med kontaktrens, men jeg tror ikke den kan
tE5%le det en gang mere.
Er der nogen der har erfaringer med rep. af sE5%dan noget?

Jeg overvejede at kF8%be en sF8%lvpen fra RS, men synes 300,- er lidt
mange penge. :-(
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method3D%getProd =
uct&R3D%2908524

RS har ogsE5% en pen med nikkel...   prisen er bedre, men hvor godt er
nikkel til sE5%dan noget?
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method3D%getProd =
uct&R3D%6654849

mvh
Jan

Re: Rep. af printbane?

Jeg har fået vand ind i min GPS holder og det har til dels ødelagt
printbanerne. :-(
Lige nu er problemet løst med kontaktrens, men jeg tror ikke den kan
tåle det en gang mere.
Er der nogen der har erfaringer med rep. af sådan noget?

Jeg overvejede at købe en sølvpen fra RS, men synes 300,- er lidt
mange penge. :-(
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R29%08524

RS har også en pen med nikkel...   prisen er bedre, men hvor godt er
nikkel til sådan noget?
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R66%54849

mvh
Jan

Re: Rep. af printbane?
Hvis det virker pt, vil det formodentligt beskytte fint med et godt spray
god klarlak.
Det har ofte reddet en print for mig!

finn

Re: Rep. af printbane?

Ja, rens lak af printbanerne, lE6%g et lE6%g loddetin ovenpE5% og laker s=
E5%
det hele til sidst.